Overslaan en naar de inhoud gaan

Mother doet pan-Europese campagne Orange

Orange heeft Mother uitgekozen voor het ontwikkelen van de eerste pan-Europese reclamecampagne na een pitch met Lowe in Zwitserland en het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mother wordt hiermee Orange's lead agency. Het telecombedrijf wil een meer internationale aanpak van de marketingstrategie. Nu wordt de marketing over het algemeen per land bekeken. Mother wordt de ‘merkenbewaker’ terwijl de lokale bureaus werk vervaardigen met gebruik van het creatieve framewerk van Mother.

related partner content for mobile comes here

Saillant is dat het Britse Mother in eigen land juist onder vuur is komen te liggen vanwege een controversiële campagne voor Orange, aldus Brandrepublic. De campagne die het bureau nu gaat maken, komt eerst uit in Engeland, Frankrijk en Zwitserland. Orange wil later in het jaar het concept uitrollen naar andere markten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in