Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobiele marketing nog steeds in de kinderschoenen

Formule 1-fans hebben de keuze uit een groot aantal websites, die alles te bieden wat je maar wilt horen over races, auto's, coureurs en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Formule 1-fans hebben de keuze uit een groot aantal websites, die alles te bieden wat je maar wilt horen over races, auto's, coureurs en wat dies meer zij. Maar er is maar een officiele site: .

related partner content for mobile comes here

Dat officiele blijkt op verschillende manieren: nieuws is een verdunde soep die nimmer conflicteert met de alomtegenwoordige F1-politiek; de site is de enige met een live feed tijdens races; en de zaak zit compleet, maar dan ook compleet dichtgetimmerd. Er valt zelfs geen letter te kopieren.

Deze poel van kortzichtigheid en hebzucht heeft nu een nieuwe dienst in de aanbieding: .

Hou je vast: voor een race kosten 15 tekstjes maar liefst 5.50 Euro. Wil je ook nog een (1) wazig lage-resolutieplaatje op je piepkleine mobiele schermpje aanschouwen, dan komt er 3.50 Euro bij.

Maar vrees niet: F1.com heeft aan Uw portemonnaie gedacht: men belooft een enorme besparing door een seizoensabonnement van 105 Euro. Dat zijn maar liefst 18 races!

Zo lang dit soort aanbieding met een roestvrij stalen gezicht onder de aandacht van de goegemeente worden gebracht, heeft mobiele marketing nog een lange weg te gaan, vrees ik.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in