Overslaan en naar de inhoud gaan

Van der Molen commercieel directeur Novum

Harald van der Molen is per 1 maart benoemd tot commercieel directeur van persbureau Novum Nieuws.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Van der Molen (41) was meer dan tien jaar werkzaam als sales- en countrymanager voor news- en datavendor Dow Jones Telerate (later Bridge en Moneyline). Hij heeft een ruime ervaring in grote accounts op gebied van data en nieuws.

related partner content for mobile comes here

Van der Molen is binnen Novum verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van de multimediale nieuwsgedachte. Novum heeft klanten in alle markten (dagbladen, radio, televisie, internet, mobiel, narrowcasting en IPTV). Speciale aandacht in 2006 binnen Novum is er voor de markt van de dagbladen. ‘Een markt die als het gaat om volume significant is en zich kenmerkt door vernieuwende strategieën van de uitgevers. Strategieën die ook werkelijkheid kunnen worden door het aflopen van bestaande overeenkomsten per 1 januari 200’, aldus Novum.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in