Overslaan en naar de inhoud gaan

Groei bij City FM en Rebecca FM

De commerciële regionale classic rockzenders City FM en Rebecca FM zijn in de belangrijke doelgroep 20‒34 jaar het landelijke…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit de luistercijfers van Intomart/Gfk over de maanden december en januari. Het aandeel op de landelijke luistermarkt van City FM en Rebecca FM bedraagt in deze doelgroep 1,8 procent tegenover 1 procent voor Arrow.

related partner content for mobile comes here

Ook in de doelgroepen Man 20-34 en Man 20-49 boekten City FM en Rebecca FM betere resultaten.

Directeur Jan Lagrouw van CRN, de landelijke verkoopmaatschappij van de commerciële regionale zenders: ‘Wij weten dat het lang duurt voordat je de vruchten van een formatwijziging plukt. Dat onze radiozenders nu een gevestigd merk als Arrow zijn gepasseerd in een aantal belangrijke doelgroepen geeft aan dat de inspanningen niet voor niets zijn geweest. De campagne “wij zetten jouw rockhelden op een voetstuk” werkt goed, daarom zullen we deze campagne in 2006 continueren via abri’s en megaboards langs de snelwegen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in