
Dat blijkt uit de luistercijfers van Intomart/Gfk over de maanden december en januari. Het aandeel op de landelijke luistermarkt van City FM en Rebecca FM bedraagt in deze doelgroep 1,8 procent tegenover 1 procent voor Arrow.
Ook in de doelgroepen Man 20-34 en Man 20-49 boekten City FM en Rebecca FM betere resultaten.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandTeamleider Communicatie
KRO-NCRVBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express GroepDirecteur Jan Lagrouw van CRN, de landelijke verkoopmaatschappij van de commerciële regionale zenders: ‘Wij weten dat het lang duurt voordat je de vruchten van een formatwijziging plukt. Dat onze radiozenders nu een gevestigd merk als Arrow zijn gepasseerd in een aantal belangrijke doelgroepen geeft aan dat de inspanningen niet voor niets zijn geweest. De campagne “wij zetten jouw rockhelden op een voetstuk” werkt goed, daarom zullen we deze campagne in 2006 continueren via abri’s en megaboards langs de snelwegen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee