Michelin naar Mediaedge:cia en KR Media
Bandenfabrikant Michelin heeft het Europese media planning en buying account ondergebracht bij het deels onafhankelijke bureau KR Media en…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De bureaus gaan samenwerken op het account dat 150 miljoen euro waard is en in 31 landen wordt behandeld. Alle Michelin-merken vallen onder het account. KR Media is het bureau van Bruno Kemoun en Eryck Rebbouh (beide ex-Aegis) waarin WPP een belang heeft. KR gaat de Franse markt doen, MediaEdge:cia stelt teams samen voor de andere markten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Michelin werkte voorheen met 30 verschillende bureaus op lokale basis.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCarat, Initiative, MPG, OMD en ZenithOptimedia deden ook mee aan de pitch.
Bron: Media & Marketing Europe.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid