Overslaan en naar de inhoud gaan

Online campagne Grolsch Premium Blond

Rondom Grolsch Premium Blond, het begin vorige maand geïntroduceerde nieuwe biertje, is een online campagne van start gegaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne - bedacht en ontwikkeld door het Naardense bureau Bookmark - bestaat uit een online advertising campagne (met uiteraard een hoofdrol voor Marilyn Monroe) en een .

related partner content for mobile comes here

Op de site kunnen consumenten onder andere meedoen aan de 'MarilynQuiz', waarbij men kans maakt op één van de drie Hollywood-reizen. Hiervoor moet wel Grolsch Premium Blond worden aangeschaft of een unieke code ontvangen zijn van een Premium Blond promoteam op verschillende muziekevenementen of in de horeca.
Ook is er de herintroductie van de zogenaamde Veeper. Hiermee kan de consument een zeer persoonlijke en ludieke boodschap creëren: een eigen foto kan op eenvoudige wijze tot leven worden gebracht door animatie van het gezicht en het toevoegen van een zelf ingesproken of standaard boodschap.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in