Overslaan en naar de inhoud gaan

Blend opent guerrillastores

Lifestylemagazine Blend start 'guerrillastores', tijdelijke winkels in Nederland, om het blad aan de man te brengen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De store start in Rotterdam om na zestig dagen te verhuizen naar Den Haag, verder te gaan in Arnhem en vervolgens ook daar weer na twee maanden te vertrekken, naar Amsterdam.
Bladeigenaren Jurriaan Bakker en Edo van den Hoed zien de stores als een goede vervanger voor een reclamecampagne. In korte tijd moeten ze vier keer opnieuw een nieuwe winkel openen, aangekleed door lokale kunstenaars en designers. De winkel is het vehikel van het blad, dat staat voor de undergroundmerken en -onderwerpen, gemixt met chique en high fashioned merken en onderwerpen. ‘Wij willen de underground toegankelijk maken voor een groot publiek en toegankelijke onderwerpen vanuit een minder gangbare invalshoek beschrijven', vertelt hoofdredacteur Jurriaan Bakker van Blend.

related partner content for mobile comes here

Het idee is niet nieuw, maar vooral bekend in het buitenland, in steden als New York en Berlijn. Grote merken als Nike en de Amerikaanse retailer Target varen wel bij wat zij de pop-upstores noemen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in