Overslaan en naar de inhoud gaan

Spongebob gaat breed

Nickelodeon komt met een nieuw breedband internetkanaal, Turbonick genaamd, waar je hele afleveringen van tekenfilmseries kunt bekijken,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nickelodeon komt met een nieuw breedband internetkanaal, genaamd, waar je hele afleveringen van tekenfilmseries kunt bekijken, zonder storende onderbrekingen. bijvoorbeeld is zonder commercials te bekijken, op ieder tijdstip van de dag.

related partner content for mobile comes here

Nickelodeon wil wekelijks 20 uur aan uitzendingen beschikbaar maken online. Op de website zelf zal wel geadverteerd worden.

Nickelodeon verwacht ?doordat de CPM voor deze advertenties volgens de televisiemaatschappij effectiever zal zijn dan die voor de televisiecommercials- dat veel publiek snel zijn tv-scherm zal inruilen voor dat van de PC. De eerste adverteerders op Turbonick zijn onder andere General Mills, Kellogg's en Activision.

Nickelodeon heeft ook een versie van Turbonick voor de volwassenen, daar zijn onder andere Honda, GM en Chevrolet te zien in 30-seconden (!) filmpjes en varianten in display-advertising.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in