Overslaan en naar de inhoud gaan

What Are You Searching For?

Search Engines zijn niet meer populair, maar super hot!! Google, dat nog geen 7 jaar bestaat, is ondertussen meer waard dan Time Warner en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Search Engines zijn niet meer populair, maar super hot!! Google, dat nog geen 7 jaar bestaat, is ondertussen dan Time Warner en General Motors. De reden laat zich raden, maar een onderbouwing zorgt altijd voor extra bevestiging:

related partner content for mobile comes here

- 53% gebruikt bijna altijd een search engines indien ze online zijn.
- slechts 2 activiteiten zijn populairder dan zoeken: e-mail (87%) en surfing (55%).

En we gebruiken Search Engines niet alleen maar voor het 'zoeken naar algemene informatie'. Search Engines worden steeds meer gebruikt om content in de breedste zin van het woord te vinden. We zoeken naar:

- Algemene zoekopdrachten (88%)
- Directions en (75%)
- Zoeken naar (64%)
- (51%).

Search is niet meet weg te denken uit het dagelijkse internet patroon. Hopelijk ook niet op de agenda van de marketeer?!

Bron: Emarketer,

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in