What Are You Searching For?


Search Engines zijn niet meer populair, maar super hot!! Google, dat nog geen 7 jaar bestaat, is ondertussen meer waard dan Time Warner en General Motors. De reden laat zich raden, maar een onderbouwing zorgt altijd voor extra bevestiging:
- 53% gebruikt bijna altijd een search engines indien ze online zijn.
- slechts 2 activiteiten zijn populairder dan zoeken: e-mail (87%) en surfing (55%).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEn we gebruiken Search Engines niet alleen maar voor het 'zoeken naar algemene informatie'. Search Engines worden steeds meer gebruikt om content in de breedste zin van het woord te vinden. We zoeken naar:
- Algemene zoekopdrachten (88%)
- Directions en maps (75%)
- Zoeken naar news (64%)
- Shopping (51%).
Search is niet meet weg te denken uit het dagelijkse internet patroon. Hopelijk ook niet op de agenda van de marketeer?!
Bron: Emarketer, What Are You Searching For?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid