Overslaan en naar de inhoud gaan

Cabinepersoneel roept reclameboodschappen om

Het is al jaren heel normaal dat merken adverteren in vliegtuigen. Wie kent niet de advertenties in de inflight magazines, de gesponsorde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de een stuk over , dat stewardessen reclameboodschappen laat omroepen door de intercom, wanneer bijvoorbeeld de passagiers tijdens turbulentie in de riemen zitten. Bank of America maakt bijvoorbeeld reclame voor haar Visa creditcard. Cabinepersoneel van concurrent USAirway krijgen van Bank of America zelfs en premie van $ 50,- voor een nieuwe creditcard klant.

related partner content for mobile comes here

Wat is de volgende stap? Deze turbulentie wordt u aangeboden door Rennies? Een extra tussenstop om die leuke tax free winkel te bezoeken?

Commercie aan boord is prima, maar de attentie voor het cabinepersoneel tijdens de veiligheidsdemo is al laag te noemen. De volgende keer, staat het cabinepersoneel in geval van calamiteiten, te roepen dat ik het vliegtuig moet verlaten en denk ik, ach het zal wel een reclameboodschap zijn :-)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in