Overslaan en naar de inhoud gaan

De toekomst van de commercial

Of je nu fan bent van commercials of TV overschat vind, de 30 sec TV spot staat symbool voor de invloed van TV op het marketing- en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In ons land is de discussie (), ook (langzaam) op gang aan het komen en zien partijen dat deze ontwikkelingen niet zullen overwaaien, maar dat het alleen de grote vraag is wanneer dit alles daadwerkelijk zal gaan doorbreken bij consument en adverteerder. In dat kader kwam ik een interessant boek tegen: Life After the 30 Second Spot van Joseph Jaffe. Het boek wordt beschreven op , zo te zien tijd om het zelf te gaan lezen.

related partner content for mobile comes here

In het kader van deze discussie kwam ik ook interessant artikel tegen op . Het gaat over TV zender TNT die in de VS experimenteert met het targetten op niches
voor TV commercials. Geen toekomstmuziek, maar gewoon met technologie anno 2005. Verschillende commercials van hetzelfde merk voor verschillende huishoudens. doet iets soortgelijks met commercials van biermerk Coors, afhankelijk van waar je woont, krijg je een ander einde van de spot te zien.

Moraal van het verhaal, meer relevantie toevoegen (met behulp van techniek) waardoor consumenten geen behoefte hebben (met behulp van techniek) de commercials te skippen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in