Lumata Nederland: nieuw mobile marketingbureau


Buongiorno Digital is een van origine Italiaans bedrijf dat in 2007 onder meer het Nederlandse mobile marketingbedrijf HotSMS heeft overgenomen. Sinds 2009 is het bureau zich gaan toeleggen op social media marketing. Door het groeiend aantal smartphonegebruikers worden sociale media tegenwoordig meer gebruikt op de mobiel dan op de pc.
Lumata ontwikkelt voor merken oplossingen voor het integreren van mobiel in de totale marketingstrategie. Jochem de Klein (Country Manager Lumata Nederland): ”De tijd van trialfases en op zichzelf staande mobiele initiatieven is voorbij. In Nederland zijn er meer dan 100 partijen actief die mobile apps bouwen. Zij noemen zichzelf mobile marketingbureau, terwijl zij vanuit een technische invalshoek hun klanten adviseren. Wij willen ons onderscheiden door vanuit de marketing doelstellingen te bepalen welke mobile en sociale marketing instrumenten het meest geschikt zijn om in te zetten. Ons uitgangspunt daarbij is om die tools te selecteren, die merken het meeste helpen om een langdurige relatie op te bouwen met consumenten en klanten.Wij hebben die benadering Mobile Marketing 2.0 gedoopt.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid