Overslaan en naar de inhoud gaan

Lumata Nederland: nieuw mobile marketingbureau

Lumata Nederland is een nieuw mobile marketingbureau dat voortgekomen is uit Buongiorno Digital,
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Buongiorno Digital is een van origine Italiaans bedrijf dat in 2007 onder meer het Nederlandse mobile marketingbedrijf HotSMS heeft overgenomen. Sinds 2009 is het bureau zich gaan toeleggen op social media marketing. Door het groeiend aantal smartphonegebruikers worden sociale media tegenwoordig meer gebruikt op de mobiel dan op de pc.

related partner content for mobile comes here

ontwikkelt voor merken oplossingen voor het integreren van mobiel in de totale marketingstrategie. Jochem de Klein (Country Manager Lumata Nederland): ”De tijd van trialfases en op zichzelf staande mobiele initiatieven is voorbij. In Nederland zijn er meer dan 100 partijen actief die mobile apps bouwen. Zij noemen zichzelf mobile marketingbureau, terwijl zij vanuit een technische invalshoek hun klanten adviseren. Wij willen ons onderscheiden door vanuit de marketing doelstellingen te bepalen welke mobile en sociale marketing instrumenten het meest geschikt zijn om in te zetten. Ons uitgangspunt daarbij is om die tools te selecteren, die merken het meeste helpen om een langdurige relatie op te bouwen met consumenten en klanten.Wij hebben die benadering Mobile Marketing 2.0 gedoopt.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in