Overslaan en naar de inhoud gaan

Like a Boss: creatief van het jaar Darre van Dijk

Brandfighters zendt in samenwerking met Adfo Groep, onder de titel ‘Like a Boss’, iedere maand een interview uit met een maker uit het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Darre van Dijk werkt bij Ogilvy & Mather Amsterdam en won afgelopen jaar een in Cannes. Ogilvy & Mather is een internationaal bureau voor advertising, marketing en public relations, waar gewerkt wordt met de filisofie: if it doesn&;t sell, it isn&;t creative. Het bureau werd in 1948 opgericht door David Ogilvy. Op dit moment werken wereldwijd meer dan 14.000 werknemers is 497 kantoren in 125 verschillende landen voor ruim 2.300 klanten! Als beursgenoteerde organisatie is Ogilvy onderdeel van het WPP-netwerk, één van de drie grootste communicatienetwerken ter wereld.

related partner content for mobile comes here

Als executive creative director heeft Darre veel mooie commercials op zijn naam staan voor opdrachtgevers als IMB, TNT Post, Orange Babies, Allsecur, Dela en ga zo maar door! In de video spreekt hij over het gezonde spanningsveld tussen de regisseurs en de creatieven in het werkveld. "Dag en nacht moet je ervoor leven en ervoor gaan!"

- Darre van Dijk over het gezonde spanningsveld!

Eerdere Like a Boss-afleveringen zien? Kijk .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in