Mountain ontwikkelt visuele identiteit voor Olympic Moves


Daar doen zo’n 150.000 jongeren van 300 middelbare scholen aan mee. Tot voor kort heette deze competitie nog ‘Mission Olympic’, maar vanwege het succes in Nederland wordt de competitie nu ook internationaal uitgerold.
Dus moest er een andere naam komen. Voortaan heet de competitie Olympic Moves.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCoca-Cola heeft namens de organisatie Mountain gevraagd de nieuwe visuele identiteit van dit evenement te ontwikkelen.
OM logo rgb NLD 300dpi.jpg
Het Olympic Moves beeldmerk communiceert volgens Mountain exact waar de nieuwe naam van de grootste schoolsportcompetitie van Nederland over gaat; het plezier van samen bewegen en beleven, met Olympische waarden.
Het icoon refereert aan een stadion, de tracks van een atletiekbaan en de 'O' van Olympisch.
Verder straalt het logo dynamiek, sport, plezier, energie, participatie en competitie uit in een designtaal die krachtig, spannend, tijdloos, mondiaal en ogenschijnlijk eenvoudig oogt, aldus Mountain.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid