Overslaan en naar de inhoud gaan

Mountain ontwikkelt visuele identiteit voor Olympic Moves

NOC*NSF, de Koninklijke Vereniging voor Lichamelijke Opvoeding (KVLO), Coca-Cola en Achmea organiseren jaarlijks een grote…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daar doen zo’n 150.000 jongeren van 300 middelbare scholen aan mee. Tot voor kort heette deze competitie nog ‘Mission Olympic’, maar vanwege het succes in Nederland wordt de competitie nu ook internationaal uitgerold.

related partner content for mobile comes here

Dus moest er een andere naam komen. Voortaan heet de competitie Olympic Moves.

Coca-Cola heeft namens de organisatie Mountain gevraagd de nieuwe visuele identiteit van dit evenement te ontwikkelen.

Het Olympic Moves beeldmerk communiceert volgens Mountain exact waar de nieuwe naam van de grootste schoolsportcompetitie van Nederland over gaat; het plezier van samen bewegen en beleven, met Olympische waarden.

Het icoon refereert aan een stadion, de tracks van een atletiekbaan en de &;O&; van Olympisch.

Verder straalt het logo dynamiek, sport, plezier, energie, participatie en competitie uit in een designtaal die krachtig, spannend, tijdloos, mondiaal en ogenschijnlijk eenvoudig oogt, aldus Mountain.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in