Overslaan en naar de inhoud gaan

Samsung stort zich op b2b-markt

Samsung gaat zich meer richten op b2b-markt nu de consumentenverkoop van smartphones afvlakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Dat we het B2B-terrein verder betreden is een grote strategische impuls voor Samsung’, verklaarde Andrew Mills, Europees hoofd B2B bij Samsung tegenover TechWeek. In de b2b-markt liggen de komende jaren grote kansen, voorspelt hij. Voor de zakelijke markt worden groeipercentages van 35 procent per jaar voorspeld, in vergelijking met slechts 10 procent in de consumentenmarkt.

related partner content for mobile comes here

Voorsprong

Volgens Mills ziet de Samsung dat veel bedrijven verder gaan in de integratie van mobiele apparaten dan alleen het zorgen voor beveiligde e-mail. In enkele bedrijfstakken, met name de financiële sector en de overheid, is er een achterstand op ontwikkelingen als ‘bring your own device’. Daar is er grote behoefte om bedrijfsgegevens te kunnen beveiligen en te scheiden van persoonlijke data van de medewerkers. Samsung is ervan overtuigd dat het op deze gebieden met zijn producten en diensten, met inbegrip van de Samsung Knox Mobile Device Management (MDM)-platform, een voorsprong heeft op zijn concurrenten in de wereldwijde B2B.

Applicatiebeveiliging

De grootste daarvan, BlackBerry, bood al de Enterprise Service ( BES ) 10 om persoonlijke en zakelijke gegevens te scheiden op BlackBerry 10-smartphones en op andere platformen met BlackBerry Secure Work Space. BlackBerry verkeert echter in een crisis heeft vooral voldoende aan zichzelf. Samsung claimt daarnaast dat het veel verder gaat in de beveiliging. Die betreft niet alleen de chipset, maar ook de applicaties zelf.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in