Lekker duurzaam doen met de Nationale Postcode Loterij, Albert Heijn en Unilever


TBWA\NEBOKO werd gevraagd de reclamecampagne te ontwikkelen. Onder het motto ‘Doe maar lekker duurzaam’ wordt het publiek op TV en radio aangespoord duurzamer te eten: Bekende Nederlanders als Nicolette van Dam en Caroline Tensen én onbekende Nederlanders laten zien welke gangbare gerechten zij duurzaam hebben bereid. Zo geven zij aan dat een duurzaam maaltijd op tafel zetten eigenlijk heel gewoon is.
Om het grote publiek zelf te laten ervaren hoe gemakkelijk en lekker een duurzame maaltijd is, geeft de Nationale Postcode Loterij al haar deelnemers een cadeaukaart ter waarde van 12,50 euro.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCampagnebeeld.jpg
Bij Albert Heijn kan men deze cadeaukaart inwisselen voor een selectie van 600 producten. Deze producten zijn van het Albert Heijn eigen merk 'AH puur & eerlijk'. Binnen het Unilever assortiment is gekozen voor alle producten met een onafhankelijk duurzaamheidskeurmerk op het gebied van dierenwelzijn, eerlijke handel of milieu en producten die voldoen aan Unilevers duurzaam landbouwprogramma.
In de commercial laten bekende en onbekende Nederlanders zien dat duurzaam eten 'eigenlijk heel gewoon' is:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid