Overslaan en naar de inhoud gaan

Landmacht trekt advertentie terug

De Koninklijke Landmacht trekt één van de advertenties uit haar campagne voor de Landmachtdagen op 28 en 29 mei terug.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aanleiding vormen klachten die de landmacht de afgelopen dagen bereiken van verontruste burgers. Het betreft de advertentie waarin een jong kind te zien is met een helm op. Deze advertentie roept volgens de klachten een beeld op van kindsoldaten.

related partner content for mobile comes here

Doel van de campagne is laten zien dat Landmachtdagen voor iedereen zeer de moeite waard zijn om te bezoeken, en niet alleen voor potentiële werknemers. Vandaar dat foto's gebruikt worden van mensen die heel duidelijk niet in de wervingsdoelgroep vallen: een jongetje van vijf, een ouder echtpaar, een jongen in wit trainingspak. Om die reden is ook gekozen voor de slogan 'Iedereen is geschikt voor de Landmachtdagen'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in