Communicatieprijs voor de autobranche
‒ Er komt een communicatieprijs speciaal voor de autobranche. Het doel is het belonen en stimuleren van creatieve reclame in de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Volgens AutomobielManagement is het de bedoeling dat de prijs begin volgend jaar voor het eerst wordt uitgereikt. Initiatiefnemer is Gwen Jansen van JansenJager.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De prijs gaat de ‘Triple A’ communicatieprijs heten. Vooralsnog kunnen alleen advertenties (campagnes) van minimaal een halve pagina deelnemen. Er wordt nog bekeken of er een aparte categorie in het leven kan worden geroepen voor online uitingen. Bij de beoordeling van de advertenties wordt door een jury vooral gekeken naar de originaliteit en creativiteit van de advertentie(campagne).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe jury nomineert een aantal advertenties. Daarna moet ‘het publiek’ via internet de definitieve keuze maken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid