Overslaan en naar de inhoud gaan

E-mailmarketing werkt nog steeds

E-mailmarketing is lastig, maar werkt nog wel.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

E-mailmarketing wordt nog steeds veel ingezet, ondanks de klappen die het moet incasseren van spammers, en de moeilijkheden die e-mailfilters daardoor geven. In de Verenigde Staten gebruikte 71 procent van alle internetadverteerders e-mailmarketing in 2004, aldus een onderzoeker bij Emarketer: 'Dat is nog altijd slechts zes procentpunten lager dan het aantal respon-denten dat gebruik maakt van betaalde zoekresultaten ? momenteel het meest favoriete interactieve marketinginstrument - en 12 procent van de adverteerders is van plan om nieuwe e-mailcampagnes te starten in 2005.'
E-mail is niet alleen populair bij marketeers, uit onderzoek van Quris blijkt dat 45 procent van de ondernemingen in de VS het instrument ook goed kan gebruiken om in contact te blijven met hun klant. Onderzoeker Hallerman van Emarketer: 'E-mailmarketing is effectief, het werkt nog steeds. Bovendien wordt de doelgroep steeds beter bereikt. Volgens onderzoek van DoubleClick bijvoorbeeld komt tegenwoordig 90,6 procent van alle e-mail gewoon aan op de plaats van bestemming, ondanks lastige filters. Twee jaar geleden was dat nog 86,4 procent.
Meer info op www.marketing-online.nl

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in