Overslaan en naar de inhoud gaan

Jurywisselingen Cannes

Diederik Breijer, CEO van UM, Eric Ytsma, strategy director bij Kingsday en Remco Marinus, creative director bij Lemz, nemen zitting in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Diederik Breijer, CEO van UM, Eric Ytsma, strategy director bij Kingsday en Remco Marinus, creative director bij Lemz, nemen zitting in de jury van Cannes Lions 2012.
Op voordracht van de Vea, heeft Cannes Lions International Diederik Breijer gevraagd voor de Mediajury. Breijer neemt de juryplek van André Roof van De Media Maatschap, heeft afgemeld, over.
Ook Marq Strooy, die in eerste instantie werd aangekondigd als jurylid voor de categorie Direct, heeft zich teruggetrokken. Hij wordt vervangen door Eric Ytsma, een specialist op het vakgebied, volgens Cees Wijnnobel, directeur van de Vea.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast heeft ook Richard Gorodecky van Amsterdam Worldwide afgezegd voor de Cannes jury. Hij was vanuit Nederland afgevaardigd voor de categorie Promo & Activation. Zijn honneurs worden waargenomen door Remco Marinus, creative director bij Lemz.

Het complete Nederlandse juryteam bestaat uit:
- Promo & Activation: Remco Marinus (Lemz)
- Direct Lions: Eric Ytsma (Kingsday)
- Media Lions: Diederik Breijer (UM)
- Creative Effectiveness: Martin Weigel (Wieden+Kennedy)
- Cyber Lions: Mervyn ten Dam (Achtung!) -
- Film Lions: Mark Bernath (Wieden+Kennedy)

De uitreikingen vinden plaats op:
Maandag 18 juni: Promo & Activation, PR en Direct Lions Awards
Dinsdag 19 juni: Creative Effectiveness en Mobile (nieuw in 2012), Media en Outdoor Lions Woensdag 20 juni: Press, Design, Radio en Cyber Lions Awards
Zaterdag 23 juni 2012: Film, Film Craft, Branded Entertainment (nieuw in 2012), en Titanium & Integrated Lions Awards

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in