DDB Brussel viert 40 jaar VW account


In 1972 verschenen de eerste advertenties voor Volkswagen in Belgische kranten en tijdschriften. Peter Aerts, CD DDB Brussel, noemt in vakblad PUB de klassieke advertenties 'iconisch en revolutionair'. Aerts: 'Het is niet voor niets dat Bill Bernbach de originele Mad Man wordt genoemd. De inzichten die aan de basis liggen van de oorspronkelijke Volkswagencampagne passen we bij DDB nog elke dag toe.
'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDDB Brussel heeft een online community in het leven geroepen voor iedereen die de afgelopen 40 jaar aan Volkswagen campagnes gewerkt heeft. Daarnaast zijn alle uitingen online te bekijken.
De recente DDB Brussel campagne voor VW, Be Part of the Golf Story, won verschillende awards waaronder 6 Eurobest awards, 2 Spinawards en de Grand Prix bij het Belgische CCB reclameprijzenfestival.
bron: PUB
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid