Overslaan en naar de inhoud gaan

DDB Brussel viert 40 jaar VW account

(BE) DDB Brussel werkt 40 jaar voor Volkswagen en viert dat met een speciale campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In 1972 verschenen de eerste advertenties voor Volkswagen in Belgische kranten en tijdschriften. Peter Aerts, CD DDB Brussel, noemt in vakblad PUB de klassieke advertenties 'iconisch en revolutionair'. Aerts: 'Het is niet voor niets dat Bill Bernbach de originele Mad Man wordt genoemd. De inzichten die aan de basis liggen van de oorspronkelijke Volkswagencampagne passen we bij DDB nog elke dag toe.

related partner content for mobile comes here

'

DDB Brussel heeft een online community in het leven geroepen voor iedereen die de afgelopen 40 jaar aan Volkswagen campagnes gewerkt heeft. Daarnaast zijn alle uitingen te bekijken.

De recente DDB Brussel campagne voor VW, Be Part of the Golf Story, won verschillende awards waaronder 6 Eurobest awards, 2 Spinawards en de Grand Prix bij het Belgische reclameprijzenfestival.

bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in