Unilever en Nu.nl: via mobiele banner naar Cafe Zero- verkooppunt in de buurt
Cafe Zero, een ijskoffie in 3 verschillende smaken, werd vorig jaar in Italie gelanceerd en wordt nu uitgerold naar een aantal landen in West-Europa, waaronder dus Nederland.
Mobiel was een logische zet, aldus Philip Sijthoff, Media Manager, Unilever: 'De doelgroep van Café Zero is in hoge mate on-the-go en mobiel actief. "Hoe mooi is het" dat je innovatieve media als deze kan inzetten die rechtstreeks de doelstellingen ondersteunen, namelijk het verhogen van de bekendheid van Café Zero als out-of-home product en ook waar het product verkrijgbaar is. Twee vliegen in één klap.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagAtva van Zanten, digital manager van mediabureau Mindshare: 'Naast outdoor en online hebben we mobiel geadviseerd, omdat dit medium perfect past bij de onbezorgde, trendbewuste doelgroep. Mobiel is een impulsmedium, net als de ijskoffie van Café Zero.'
Voor het eerst is er een half page in-banner video op de mobiele platformen van NU.nl te zien, waarmee de consument de commercial kan bekijken en meteen door locatietargeting de dichtstbijzijnde plek vindt waar de Café Zero te koop is.
Techniek is in handen van Adrime.
De campagne loopt van week 23 tot en met week 27 en wordt bij mooi weer extra ingezet.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid