Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever en Nu.nl: via mobiele banner naar Cafe Zero- verkooppunt in de buurt

Unilever, Sanoma Media, Mindshare werkten samen aan een mobiele uiting voor de Café Zero awareness-campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

, een ijskoffie in 3 verschillende smaken, werd vorig jaar in Italie gelanceerd en wordt nu uitgerold naar een aantal landen in West-Europa, waaronder dus Nederland.

related partner content for mobile comes here

Mobiel was een logische zet, aldus Philip Sijthoff, Media Manager, Unilever: 'De doelgroep van Café Zero is in hoge mate on-the-go en mobiel actief. "Hoe mooi is het" dat je innovatieve media als deze kan inzetten die rechtstreeks de doelstellingen ondersteunen, namelijk het verhogen van de bekendheid van Café Zero als out-of-home product en ook waar het product verkrijgbaar is. Twee vliegen in één klap.'

Atva van Zanten, digital manager van mediabureau Mindshare: 'Naast outdoor en online hebben we mobiel geadviseerd, omdat dit medium perfect past bij de onbezorgde, trendbewuste doelgroep. Mobiel is een impulsmedium, net als de ijskoffie van Café Zero.'

Voor het eerst is er een half page in-banner video op de mobiele platformen van NU.nl te zien, waarmee de consument de commercial kan bekijken en meteen door locatietargeting de dichtstbijzijnde plek vindt waar de Café Zero te koop is.

Techniek is in handen van Adrime.

De campagne loopt van week 23 tot en met week 27 en wordt bij mooi weer extra ingezet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in