Overslaan en naar de inhoud gaan

Internationaal: Frans bureau presenteert de Burger King Mystery Burger

De restaurantketen wil zoveel mogelijk van zijn burgers laten proeven, dus krijg je in Frankrijk een willekeurige burger voor twee euro.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het Franse reclamebureau Buzzman bedacht het concept voor 'Mystery Burger', een campagne voor Burger King. Tot 25 september krijg je voor twee euro een van de tien verschillende burgers. Welke het is, weet je pas als je het doosje openmaakt. Of als je een echo van het doosje maakt, zoals het koppel in de reclame.

related partner content for mobile comes here

De campagne bestaat uit een tv-reclame, online video en buitenreclame. De actie wordt verder getoond in alle 161 Burger King-restaurants in Frankrijk.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in