Overslaan en naar de inhoud gaan

Today is Canday ontwikkelt campagne voor uitbreiding Beekse Bergen

Het park, de rangers en dieren spelen een rol in de campagne.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Beekse Bergen staat aan de vooravond van een grote vernieuwing. Zo zullen 200 luxe accommodaties worden aangeboden, waardoor de bezoeker letterlijk tussen de dieren kan overnachten. Daarom heeft Beekse Bergen de positionering vernieuwd.

related partner content for mobile comes here

Today is Canday is gevraagd om deze creatief te vertalen in een crossmediale campagne. De nieuwe campagne zet de beleving van de verschillende doelgroepen centraal. Met een contentstrategie wordt Beekse Bergen buiten het park tot leven gebracht vanuit de ogen van de bezoeker. Maar ook de rangers en de dieren spelen een rol in de content.

Rosella Passier, manager Marketing & Communicatie van Libéma Expoitatie (waar Beekse Bergen onder valt): ‘Beekse Bergen is het grootste wildlifepark van Nederland. Je kunt bijzondere dieren ontdekken, spelen, overnachten en feesten en evenementen organiseren. Het werd tijd om al die merken aan elkaar te verbinden, er echt een geheel van te maken.’

Janneke van Gorp, Hoofd Campagnemanagement van Libéma: ‘We willen laten zien wat je kunt beleven in Beekse Bergen en refereren hierbij aan het gevoel dat de adembenemende natuur en de bijzondere dieren geven aan onze verschillende doelgroepen. De komende tijd gaan we aan de slag om de merkbeleving volledig te laden, onder andere op basis van een contentstrategie, waarin de beleving van onze diverse doelgroepen centraal staat.’

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in