Overslaan en naar de inhoud gaan

'Je weet niet wat je ziet' is de nieuwe campagne van het Nederlands Film Festival

Het Nederlands Film Festival (NFF) presenteert een nieuw communicatieconcept
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In vervoering


Het NFF en Hong Kong willen met het nieuwe communicatieconcept de 'diverse, verrassende en vooruitstrevende programmering van het festival' benadrukken. In de drie commercials en een online- en postercampagne zie je vijf mensen die in vervoering gebracht worden door het festivalprogramma.

Het NFF en Hong Kong willen met het nieuwe communicatieconcept de 'diverse, verrassende en vooruitstrevende programmering van het festival' benadrukken. In de drie commercials en een online- en postercampagne zie je vijf mensen die in vervoering gebracht worden door het festivalprogramma.

Letterlijke slogan


De makers vertellen dat de pay-off ‘Je weet niet wat je ziet’ ook letterlijk bedoeld is: 90 van de ruim 300 titels zijn voor het eerst te zien op het NFF, waaronder openingsfilm Tulipani van Oscar-winnend regisseur Mike van Diem.

De makers vertellen dat de pay-off ‘Je weet niet wat je ziet’ ook letterlijk bedoeld is: 90 van de ruim 300 titels zijn voor het eerst te zien op het NFF, waaronder openingsfilm Tulipani van Oscar-winnend regisseur Mike van Diem.

Credits:
Bureau: Hong Kong Amsterdam
Strategie: Rogier Smalhout, Anne Heijs
Creative direction: Rogier Smalhout
Account Director: Anne Heijs
Graphic Design: Dominique van Rhee @ Hong Kong
Client NFF: Isabelle de Klein, Sze Man Ho, Hein Barnhoorn
Productiemaatschappij: Cake Film & Photography
Regisseur: Madja Amin
Fotograaf: Sophie Hemels
Executive producer: Anne van Kuyk
Producer: Nadja Vissers
DOP: Noël Schoolderman
Focus puller: Daan Bothof
Datamanager: Ricky Belt
Grip: Roy van den Vlekkert
Gaffer: Dick Bloemraad
Best boy: Patrick Galvin
Fotografie assistent: Marco Meazza
Stylist: Lois van Galen Last
1st AD: Farah Abdi
2nd AD: Julian Pattinama
Hair & make-up: Claudia Creebsburg
Editor: Emiel Nuninga
Sound & music: Niels den Otter, Audentity
VFX artist: Matthijs Slijkhuis, Filmmore
Postproductie coördinator: Annemarie Raaff, Filmmore
Colorist: Martin Klein, Filmmore
Beeldbewerking fotografie: Ruud van Doorn

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in