Overslaan en naar de inhoud gaan

Innocent organiseert twaalfde internationale breicampagne

Het Britse smoothiemerk zamelt geld in voor het Nationaal Ouderenfonds.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het is inmiddels een echte traditie, de Goedgemutste Breicampagne van smoothie- en sappenmerk Innocent. Het Britse merk begint dit jaar voor de twaalfde keer een breimarathon voor het Nationaal Ouderenfonds.

related partner content for mobile comes here

Geld voor het goede doel


Het merk vraagt breiers en hakers om mutsjes te maken voor de Innocent-flesjes. Het deze actie vragen zij aandacht voor eenzame ouderen en zamelen ze geld in voor het Nationaal Ouderenfonds. Per verkocht flesje met muts gaat 20 cent naar het goede doel.

Het merk vraagt breiers en hakers om mutsjes te maken voor de Innocent-flesjes. Het deze actie vragen zij aandacht voor eenzame ouderen en zamelen ze geld in voor het Nationaal Ouderenfonds. Per verkocht flesje met muts gaat 20 cent naar het goede doel.

De afgelopen elf jaar ontving Innocent meer dan een half miljoen mutsjes en haalde daarmee €137.490,- op.

15 miljoen mutsjes


De actie begon in 2003 in het Verenigde Koninkrijk. Ondertussen doen 10 landen mee aan de breicampagne: Engeland, Nederland, Frankrijk, Ierland, Zwitserland, Oostenrijk, België, Duitsland, Denemarken en Zweden. In totaal heeft dat tot nu toe 15.473.052 gebreide mutsjes opgeleverd en  €4.947.600,- voor het goede doel.

De actie begon in 2003 in het Verenigde Koninkrijk. Ondertussen doen 10 landen mee aan de breicampagne: Engeland, Nederland, Frankrijk, Ierland, Zwitserland, Oostenrijk, België, Duitsland, Denemarken en Zweden. In totaal heeft dat tot nu toe 15.473.052 gebreide mutsjes opgeleverd en  €4.947.600,- voor het goede doel.

De actie sluit aan bij het motto van Innocent: mensen helpen gezond te leven en heel oud te worden met gezonde, natuurlijke producten. Het merk geeft 10% van de winst aan goede doelen via de innocent foundation, een stichting die honger bestrijdt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in