Overslaan en naar de inhoud gaan

ING promoot digi-coaches; hulp bij installeren en gebruik van de ING-app

Niet iedere senior (en de rest) is even digi-savvy. ING biedt de helpende hand met uitleg door digi-coaches.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

ING daagt mensen (lees: oudere mensen) uit om met hun tijd mee te gaan. De Mobiel Bankieren App van ING ('die allemaal functies heeft die je leven makkelijker maken'), wordt nog niet door iedereen gebruikt. ING: 'Voor wie hulp nodig heeft bij digitaal bankieren hebben wij "Digi-coaches". Zij helpen jong en oud met het installeren en gebruiken van de app. En zo kan jij lekker de blits maken met de nieuwste ontwikkelingen.'

related partner content for mobile comes here

J. Walter Thompson tekende voor de campagne, die wordt uitgerold op televisie, radio, social media en buitenreclame (full credits onderaan).

 

Credits


Klant: ING Nederland
Media: Tv, radio, outdoor, social
Manager branding ING: Louise Meijer
Sr. Communicatiemanager ING: Mirjam Smit
Campagnemanager ING: Bente Kooyman
Concept: Friso Ludenhoff, Maarten Vrouwes
Art: Maarten Vrouwes, Bastian Lievers
Copy: Friso Ludenhoff, Tim Blaney Davidson
Concept en screenproducer: Dorine de Wilde en Kirsten van den Berg
Productiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Joris Dommels

Concept: Friso Ludenhoff, Maarten Vrouwes


Art: Maarten Vrouwes, Bastian Lievers
Copy: Friso Ludenhoff, Tim Blaney Davidson
Concept en screenproducer: Dorine de Wilde en Kirsten van den Berg
Productiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Joris Dommels

Concept en screenproducer: Dorine de Wilde en Kirsten van den Berg


Productiemaatschappij: Holy Fools
Regisseur: Joris Dommels


Regisseur: Joris Dommels

Regisseur: Joris Dommels

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in