Overslaan en naar de inhoud gaan

ProMille Media sluit strategisch partnership met ToLocal

Het verkooploket voor lokale en regionale kranten breidt het portfolio daarmee fors uit.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het gaat om een oplage van 2,3 miljoen, 86 lokale merken en 46 uitgevers, afkomstig uit het ToLocal-netwerk.

Het totale huis-aan-huis kranten portfolio van ProMille Media bestaat nu uit 315 titels en combinaties en is met een oplage van circa 6 miljoen en aanwezigheid in alle provincies nu bijna landelijk dekkend.

related partner content for mobile comes here

Marcel Schotman, Sales Director van ProMille Media: ‘Adverteerders zijn nu in staat via ProMille Media consumenten in alle lagen van de bevolking optimaal te activeren tot de aankoop van hun producten.’

ProMille Media kwam in december als beste uit het Kerstrapport in de categorie dagbladen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in