[Infographic] Zo maak je een intern magazine dat inspireert en motiveert
12 adviezen voor een fris en fruitige publicatie


In de interne communicatiemix heeft een print-uitgave zijn eigen waarde. Het versterkt andere communicatiekanalen, biedt de lezer een rustmoment en informatie is simpelweg prettiger van papier te lezen. Bovendien is het een medium dat de betrokkenheid vergoot.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Detox
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSRegelmatig (wacht er niet ten lang mee) verdient het interne magazine een opfrisbeurt, of een detox, zoals de makers van onderstaande infographic het noemen: het verbeteren en boeiend houden van het magazine.
In deze infographic 12 manieren om je interne publicatie fris en fruitig te houden.
(Klik op de infographic voor een grotere weergave)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid