Overslaan en naar de inhoud gaan

[Infographic] Zo maak je een intern magazine dat inspireert en motiveert

12 adviezen voor een fris en fruitige publicatie
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de interne communicatiemix heeft een print-uitgave zijn eigen waarde. Het versterkt andere communicatiekanalen, biedt de lezer een rustmoment en informatie is simpelweg Bovendien is het een medium dat de betrokkenheid vergoot.

related partner content for mobile comes here

Detox

Regelmatig (wacht er niet ten lang mee) verdient het interne magazine een opfrisbeurt, of een detox, zoals de makers van onderstaande infographic het noemen: het verbeteren en boeiend houden van het magazine. 

In deze infographic 12 manieren om je interne publicatie fris en fruitig te houden.

(Klik op de infographic voor een grotere weergave)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in