Overslaan en naar de inhoud gaan

Help mee de stand van E-Business in Nederland te bepalen

Jarenlang is er al vraag naar een nieuw model voor E-business. Het laatste model stamt namelijk alweer uit 2001. Vandaar dat Gijsbert van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jarenlang is er al vraag naar een nieuw model voor E-business. Het laatste model stamt namelijk alweer uit 2001. Vandaar dat van vanaf 2007 bezig is met het ontwikkelen van een nieuw model. Dit model is inmiddels ontwikkeld en uitvoerig getoetst.

related partner content for mobile comes here

Leuk om een nieuw model te hebben, maar dat riep natuurlijk direct vragen op als: wat is de toepasbaarheid hiervan voor bedrijven en hoe staat het er eigenlijk landelijk voor in Nederland en zijn er specifieke verschillen per sector aan te wijzen?

Om al deze vragen te beantwoorden is deze week door Gijsbert, en een E- Business Maturity Benchmark onderzoek opgestart.

Doelstellingen van het onderzoek zijn:

* Het valideren van de toepasbaarheid van het E-Business Maturity Model
* Een benchmark van de huidige situatie van E-Business in Nederland
* Een aantal sector specifieke benchmarks vaststellen
* Komen tot een overzicht van best practices, tips en trucs voor de online organisatie

Doelgroep voor dit onderzoek zijn is E-Business managers en/of online kanaal verantwoordelijken van grote Nederlands bedrijven. Ben je ook benieuwd hoe jouw organisatie ervoor staat en hoe het nu eigenlijk echt zit met de volwassenheid van E-Business in Nederland? Doe dan mee met het online onderzoek. Het invullen van de enquête duurt ongeveer 20 minuten. Alle deelnemers die voldoen aan de eisen krijgen natuurlijk inzicht in het eindrapport en worden uitgenodigd voor een seminar dat eind dit jaar gepland staat. Vul nu dus de in, en help deze onderzoekers met dit zeer interessante en belangrijke onderzoek voor E-business!!

Er is tevens een blog opgericht voor het onderzoek, dat is te vinden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in