Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken introduceert koffie- en theelijn

Heineken gaat onder de merknaam Bazar koffie- en thee leveren aan de horeca.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Tot nu toe leverde Heineken alleen koude dranken. Voor warme dranken waren hotels, restaurants en cafés aangewezen op andere leveranciers, zoals Douwe Egberts. Volgens Heineken-woordvoerder Peter Everts komt de bierbrouwer met de koffie- en theelijn tegemoet aan de wensen van veel horecaondernemers. Die hebben,behoefte aan een ‘totaalpakket’: één leverancier voor zowel koude als warme dranken, zegt hij tegen de Volkskrant.

related partner content for mobile comes here

Over de ontwikkeling van het merk is ruim twee jaar gedaan. Everts: ‘Logisch’, want we zijn per slot een bierbrouwer en geen koffiebranderij', aldus Everts. Heineken produceert Bazar niet in de eigen fabrieken. De koffie komt van een branderij ICS in Dordecht, de thee uit Hamburg. ‘Maar, we hebben wel zelf, samen met een team van specialisten, de melanges samengesteld', meldt Evers.

Bazar is alleen bedoeld voor verkoop in de horeca. Heineken zou geen plannen hebben om het merk ook in de schappen van de supermarkt aan te bieden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in