Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken biedt festivalgangers Starclub

Festivalbezoekers worden behandeld als een ster in de Heineken Starclub.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de Heineken Starclub kun je op het VIP-deck, dansen op verrassende acts, als een ster op de foto en meespelen in de nieuwste commercial van Heineken. Festivalgangers vinden de Heineken Starclub deze zomer op A Day at the Park, Loveland, ZAND en Mysteryland.

related partner content for mobile comes here

De Heineken Starclub is deze zomer op verschillende festivals aanwezig om bezoekers een 'star treatment' te geven. Bezoekers kunnen meedoen aan de Heineken commercial 'Men with Talent' en zich in een ster laten fotograferen. De filmpjes en foto's zijn na afloop terug te zien op . Ook is er een persoonlijk JouwHeineken flesje te bestellen met een foto uit de Heineken Starclub.

'Heineken en muziek zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Muziek beleven is een sociale bezigheid', zegt Ralph Rijks, marketingmanager Heineken. 'Als mensen uitgaan, is Heineken daar vaak bij aanwezig, als bierleverancier, sponsor of als organisator. Op deze mooie momenten willen wij iets meer betekenen en op een relevante manier.'

Naast een aantal activiteiten met betrekking tot verantwoord alcoholgebruik, wil Heineken ook de verantwoordelijkheid nemen voor het afval op het festival. In de Heineken Starclub bij Loveland, ZAND en

Mysteryland staan grote prullenbakken en worden bezoekers aangemoedigd hun plastic glazen niet op de grond te gooien. Ook is er een schoonmaakteam, het 'greenteam', actief en wordt er gebruikgemaakt van plastic glazen die beter afbreekbaar zijn dan reguliere plastic glazen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in