Gewoon Doen?
Onopgemerkt maar gestaag neemt het aantal organisaties dat 'Gewoon Doen' als (onderdeel van hun) slogan hanteert toe. Zowel TPG Post/ TNT,…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg, is de Nederlander natuurlijk met de paplepel ingegoten. Maar leidt het gewoon doen wel tot een onderscheidend profiel op de markt, en zeker als dat door anderen ook gedaan wordt? Eigenlijk zou je beter kunnen laten zien hoe je 'anders' kunt doen als organisatie. Ik ben benieuwd naar de volgende gewoondoener: wie signaleert?
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid