Geen merk zo geloofwaardig als Hartstichting


Donderdagmiddag werd de Award in ontvangst genomen door Floris Italianer, directeur van de Hartstichting. De nieuwe nummers 2 en 3 zijn respectievelijk het Nederlandse Rode Kruis en KWF Kankerbestrijding.
Het onderzoek gaat over de geloofwaardigheid van ruim honderd merken uit uiteenlopende branches en is een initiatief van reclamebureau Waal aan de Maas en marketingconsultancy- en marktonderzoekbureau Daccle.Ook de Top 20 van vorig jaar – onder aanvoering van titelverdediger Albert Heijn – werd in het onderzoek meegenomen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe geloofwaardigheidsscore van Hartstichting ligt over het algemeen een flink stuk hoger dan die van de andere merken, de eerste 20 van vorig jaar incluis. Albert Heijn valt met de nieuwe score buiten de top-20 van 2013.
Meer informatie op de Facebook-pagina van Het Rode Kapje.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid