Overslaan en naar de inhoud gaan

Geen merk zo geloofwaardig als Hartstichting

Hartstichting is het onderzoek ‘Geloofwaardige Merken 2013′ als eerste uit de bus gekomen. Hartstichting scoorde over het algemeen een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Donderdagmiddag werd de Award in ontvangst genomen door Floris Italianer, directeur van de Hartstichting. De nieuwe nummers 2 en 3 zijn respectievelijk het Nederlandse Rode Kruis en KWF Kankerbestrijding.

related partner content for mobile comes here

Het onderzoek gaat over de geloofwaardigheid van ruim honderd merken uit uiteenlopende branches en is een initiatief van reclamebureau Waal aan de Maas en marketingconsultancy- en marktonderzoekbureau Daccle.Ook de Top 20 van vorig jaar – onder aanvoering van titelverdediger Albert Heijn – werd in het onderzoek meegenomen.

De geloofwaardigheidsscore van Hartstichting ligt over het algemeen een flink stuk hoger dan die van de andere merken, de eerste 20 van vorig jaar incluis. Albert Heijn valt met de nieuwe score buiten de top-20 van 2013.

Meer informatie op de .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in