Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden FNLI Merk van het Jaar Awards 2013

Coca-Cola, Calvé, Robijn zijn enkele van de genomineerden voor de FNLI Merk van het Jaar Awards 2013.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op basis van consumentenonderzoek zijn merken beoordeeld op kwaliteit, innovatie en expressiviteit. Het merk dat absoluut de hoogste score voor gemeten merkkracht behaalt, in combinatie met de sterkste merkkrachtontwikkeling ten opzichte van 2012, wordt bekroond tot het krachtigste levensmiddelenmerk van 2013.

related partner content for mobile comes here

De genomineerden in de verschillende categorieën zijn (op alfabetische volgorde):
- Alcoholische dranken: Grolsch, Hertog Jan, Lindemans
- Non-alcoholische dranken (excl. zuivel): Coca-Cola, Hero, Pickwick
- Zoetwaren, snacks, ontbijtproducten, brood en banket: Bolletje, De Ruijter, Peijnenburg
- Kruidenierswaren overig: Calvé, Koopmans, Maggi
- Zuivel, kaas en geelvetten: Campina, Chocomel, Mona
- Vers, salades, diepvries en verpakte groenten: Hak, Iglo, Ola
- Persoonlijke verzorging en schoonmaak: Nivea, Pampers, Robijn

Er is ook een award voor meest vernieuwende merk. De genomineerden in deze categorie zijn Lay’s, Mona en Pickwick.

De is een samenwerking van de Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI) met EFMI Business School en GfK Panel Services Benelux.

De Awards worden op 3 oktober uitgereikt tijdens de FNLI Jaarbijeenkomst in Utrecht.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in