Overslaan en naar de inhoud gaan

FutureBrand en Total Identity in de prijzen

FutureBrand heeft begin juni twee prijzen gewonnen tijdens de 'PDA Golden Mermaid' design awards. Total Identity ging in Duitsland met drie…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

FutureBrand won één Golden Mermaid en de prijs voor het beste overall design, ging naar FutureBrand voor de verpakkingen van Albert Heijn Tandpasta. Daarnaast ontving FutureBrand een 'Silver Mermaid' in de categorie non-food packaging voor de verpakkingen van A. Vogel van Biohorma. De PDA Golden Mermaid design awards, een initiatief van de Pan-European Design Association (PDA), zijn dit jaar voor het eerst uitgereikt om de kwaliteit van de leden van de PDA kenbaar te maken en deze te stimuleren.

Bij de jaarlijks toekenning van de red dot designprijzen door het Design Zentrum Nordrhein Westfalen won Total Identity 3 red dot awards in de categorie communication design. De eerste voor het corporate identity programma voor Royal van Zanten (Surprising nature ), de tweede red dot was voor de revitalisering van de huisstijl voor het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid en de derde voor de studentenwerving voor advocatenkantoor SchutGrosheide. In totaal deden er 1101 bureaus mee uit 18 landen, die samen goed waren voor 2686 inzendingen. De officiële prijsuitreiking vindt plaats op 15 november.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in