Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarde Omnicom daalt met 20 procent na nieuwsbericht

Omnicom’s aggressieve groeistrategie heeft ervoor gezorgd dat de bedrijfswaarde van de communicatiegigant met zo’n 20 procent is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De talloze acquisities van de moedermaatschappij van onder meer BBDO, TBWA en DDB wereldwijd van de laatste jaren (73 in de laatste 2 jaar) hebben beleggers een ongemakkelijk gevoel gegeven, zo meldt de Wall Street Journal Europe heden ochtend. De aandelenkoers daalde gisteren behoorlijk, volgens de WSJE vanwege een verhaal over Omnicom in de Amerikaanse editie van die krant. Daarin doet de WSJ verslag van de mogelijk dubieuze manier waarop ’s werelds grootste reclameholding haar acquisities en de daarmee gemoeide betalingen in de boekhouding opvoert. Tijdens een inderhaast opgezette conference call liet Omnicom’s president en ceo John Wren in een reactie op het verhaal echter weten niks nieuws te zien in de roep naar meer ‘verantwoord ondernemen’ in het artikel. Wren: ‘Het enige nieuwe erin zijn de lasterlijke insinuaties.’

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in