Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Europese reclamebestedingen blijven achter in 2004’

Reclamebestedingen stijgen wereldwijd met gemiddeld 4,7 procent in 2004, maar Europa blijft achter.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit een rapport van ZenithOptimedia. Het mediabureau verwacht dat de bestedingen in Europa ‘slechts’ met 3,7 procent zullen stijgen, in vergelijking met de Verenigde Staten 5 procent, en Azië Pacific 5,1 procent. Pas in 2006 verwacht het Publicis-bureau pas weer redelijk gelijkopgaande groei met 4,2 procent in Europa en 4,4 in de VS. Ook is ‘Europa’ nu in aandeel gezakt van 25 naar 24 procent

related partner content for mobile comes here

De Olympische Spelen, het EK voetbal en de Amerikaanse presidentsverkiezingen spelen komend jaar een belangrijke rol bij de bestedingengroei, aldus ZenithOptimedia (Brandrepublic).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in