‘Europese reclamebestedingen blijven achter in 2004’
Reclamebestedingen stijgen wereldwijd met gemiddeld 4,7 procent in 2004, maar Europa blijft achter.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit een rapport van ZenithOptimedia. Het mediabureau verwacht dat de bestedingen in Europa ‘slechts’ met 3,7 procent zullen stijgen, in vergelijking met de Verenigde Staten 5 procent, en Azië Pacific 5,1 procent. Pas in 2006 verwacht het Publicis-bureau pas weer redelijk gelijkopgaande groei met 4,2 procent in Europa en 4,4 in de VS. Ook is ‘Europa’ nu in aandeel gezakt van 25 naar 24 procent
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Olympische Spelen, het EK voetbal en de Amerikaanse presidentsverkiezingen spelen komend jaar een belangrijke rol bij de bestedingengroei, aldus ZenithOptimedia (Brandrepublic).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid