Overslaan en naar de inhoud gaan

Dynamic packaging: Zelf reizen samenstellen bij Oad

Vandaag maakt Oad bekend dat het, volgens eigen zeggen als eerste Nederlandse touroperator, dynamic packaging mogelijk maakt voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee  kunnen consumenten zelf reiscombinaties maken, eigen reizen samenstellen en een invulling te geven aan hun persoonlijke reiswensen. Met het platform wil Oad inspelen op een de trend waarbij consumenten ´on demand´ willen kiezen uit een breed reisaanbod, waarbij zij zelf in staat zijn om specifieke reiscombinaties te maken. Oad-directeur Karen van der Zanden: ‘Consumenten hebben in toenemende mate behoefte aan meer flexibiliteit en willen zelf invulling kunnen geven aan hun reis. Consumenten krijgen in een oogopslag reiscombinaties aangereikt en kunnen dankzij de tool invulling geven aan hun persoonlijke wensen. Zo laat Oad de consumenten vrij in hun keuze bij het samenstellen van bijvoorbeeld stedentrips of zonvakanties’.

related partner content for mobile comes here

Transitie
De lancering van het platform op Oad.nl is nieuw voor de Nederlandse reisbranche en geeft een impuls aan het vakantieseizoen van 2015. Komend jaar ligt voor Oad de focus op het samenbrengen van uiteenlopende partners binnen en buiten de reisbranche waarbij het merk Oad de grondslag vormt. Het tweekoppige directieteam bestaande uit Frans Schuitemaker en de onlangs aangestelde Karen van der Zanden moeten samen vorm geven aan de transitie van Oad.

Technologiepartner
Oad zegt collega´s en partners binnen en buiten de reisbranche samen te willen brengen. Het nieuwe Oad zal vanaf 2015 behalve aanbieder van eigen samengestelde reizen ook een platform worden voor aanbod van andere specifieke touroperators. Schuitemaker: ‘De lancering van onze innovatieve dynamic packaging module is een eerste voorbeeld van zo´n nieuwe samenwerkingsvorm die wij met een technologiepartner zijn aangegaan. Komend jaar maakt Oad nieuwe samenwerkingen met andere partners bekend. Hiermee wil Oad zijn productaanbod verbreden en daarmee weer snel relevant worden voor een grotere groep klanten.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in