De beste social advertisingcampagnes van 2009
Social advertisingblog Osocio kiest deze week de 'Best Campaign of 2009'.
Doel van de wedstrijd is niet zozeer een nieuw awardfestijn te organiseren dat moet concurreren met bestaande festivals, maar om de creatiefste en innovatiefste sociale en non-profit campagnes van het afgelopen jaar nog eens een keertje voorbji te laten komen, zodat non-profit organisaties ervan kunnen leren. Want het gaat om meer dan alleen een slim gebruik van media, techniek en content, aldus Osocio.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaOp de site staan 10 genomineerde campagnes, vooraf geselecteerd door Osocio. De bloggers van Osocio kiezen over een week de winnaar, samen met een aantal gastjuryleden.
Mijn favorieten: de smoking plant:
The smoking plant (With english subtitles) from Fischer Fala on Vimeo.
En deze zeer mooie maar vreselijke foto’s van fotograaf Chris Jordan…
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid