CosmoGirl van start
De nadruk bij CosmoGirl ligt volgens hoofdredacteur Lenny Gerdes op de ‘innergirl’. ‘De glossy is als een leuke oudere zus aan wie je net wat meer toevertrouwt dan aan je moeder.’
Born to lead, is het motto van het oorspronkelijk Amerikaanse tijdschrift. ‘Wij vertalen dit naar: haal het beste uit jezelf.’ In alle redactionele pijlers (mode&beauty, relaties, innergirl, celebraties, gezondheid & sport, geld & uitgaan, fun en toekomst) moet het positieve karakter van de titel weerklinken.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
CosmoGirl is een maandelijkse uitgave van TTG Hearst. De oplage van het eerste nummer is 164.000 exemplaren, introductieprijs is 1,50 euro.
CosmoGirl moet de concurrentie aangaan met het succesvolle ElleGirl (Quote Media) en het deze week eveneens voor het eerst verschenen Beau Girl (Sanoma Uitgevers).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid