Interesse WPP en Publicis in Sportfive
WPP Group en Publicis Groupe zijn in de race voor Sportfive, het voetbal en sportrechtenbureau waarvan Canal+ en RTL Group de eigenaar zijn.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het bureau is te koop gezet, meldt Brandrepublic. De verkoop heeft te maken met de kostenbesparingsoperatie bij Vivendi Universal, moeder van Canal+. De betaalzender en RTL hebben beide een belang van 46.4 procent in Sportfive.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het bureau heeft onder meer rechten van de Uefa cup en de Britse Premier League in handen. Ook is er ‘corporate sponsorschap’ van voetbalclubs als AC Milan en Ajax.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWPP's Global Sportnet en Publicis' International Sports & Entertainment unit zouden volgens Reuters interesse hebben.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid