Overslaan en naar de inhoud gaan

Commerciële zenders op 42,5 procent

De commerciële zenders behaalden in week 13 opgeteld een marktaandeel van 42,5 procent, de publieke zenders hadden een gezamenlijk aandeel…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

HMG had een aandeel van 27,1 procent. Marktleider RTL4 had 17,9 procent, RTL5 4,7 en Yorin 4,5. SBS kwam uit op 15,4 procent met SBS6 8,9, Net5 3,9 en Veronica 2,6 procent.

related partner content for mobile comes here

Studio Sport op zondag 19.00 uur was weer het best bekeken programma van de week met 3,1 miljoen kijkers. Idols en Kopspijkers met beide 2,5 miljoen kijkers staan op plek 2 en 3. Het Journaal van 20.00 uur werd gisteravond door 2,4 miljoen mensen bekeken. Plaats 5 is voor de Uefa-cup wedstrijd PSV-Auxerre met bijna 2,3 miljoen mensen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in