Campagne van de dag: Bad boy Andy van der Meijde voor Puro koffie
Nederlanders willen in toenemende mate natuurvriendelijk geproduceerde, fairtrade koffie drinken, zegt natuurlijkvriendelijk en fairtrade koffiemerk Puro.
Met gevoel voor zelfspot wist het verantwoordelijke merk Andy van der Meijde aan zich te binden. In het persbericht staat dat Van der Meijde bekend staat om zijn uitbundige levensstijl, een eufemisme voor 'alles doen wat god verboden heeft'. In de commercial is Van der Meijde 180 graden om. Hij leest de Happinez op geitenwollen sokken, knuffelt mensen en bomen, verzorgt zijn planten met een nagelschaartje en bereidt een perfect kopje koffie. Puro koffie.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe nieuwe Andy van der Meijde
Natuurmonumenten
Onderdeel van de campagne van Puro Koffie, is een samenwerking met Natuurmonumenten, dat voor elke nieuwe klant van Puro koffie een boom plant. Wim Niemeyer, boswachter van Natuurmonumenten, is blij met de samenwerking. 'Puro Koffie levert een concrete bijdrage aan een groenere en duurzamere wereld. De nieuw geplante bomen zijn daar een tastbaar bewijs van.' Het doel is om 2000 nieuwe bomen te planten.
Van der Meijde, die ook als barista aan de slag gaat voor Puro koffie (onder meer op de Horecava), moet meehelpen om dat doel te bereiken.
Credits
Creative: Patrick Dorrestein en Ingo Mettes
Regie: Tim Swager
Productie: Amstelworks BV
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid