Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne van de dag: Bad boy Andy van der Meijde voor Puro koffie

Wilde voetbalboy Andy van der Meijde komt tot inkeer en zet zich in voor fairtrade koffiemerk Puro: op geitenwollen sokken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Nederlanders willen in toenemende mate natuurvriendelijk geproduceerde, fairtrade koffie drinken, zegt natuurlijkvriendelijk en fairtrade koffiemerk Puro.

related partner content for mobile comes here

Met gevoel voor zelfspot wist het verantwoordelijke merk Andy van der Meijde aan zich te binden. In het persbericht staat dat Van der Meijde bekend staat om zijn uitbundige levensstijl, een eufemisme voor &;alles doen wat god verboden heeft&;. In de commercial is Van der Meijde 180 graden om. Hij leest de Happinez op geitenwollen sokken, knuffelt mensen en bomen, verzorgt zijn planten met een nagelschaartje en bereidt een perfect kopje koffie. Puro koffie.


Natuurmonumenten
Onderdeel van de campagne van Puro Koffie, is een samenwerking met Natuurmonumenten, dat voor elke nieuwe klant van Puro koffie een boom plant. Wim Niemeyer, boswachter van Natuurmonumenten, is blij met de samenwerking. &;Puro Koffie levert een concrete bijdrage aan een groenere en duurzamere wereld. De nieuw geplante bomen zijn daar een tastbaar bewijs van.&; Het doel is om 2000 nieuwe bomen te planten.

Van der Meijde, die ook als barista aan de slag gaat voor Puro koffie (onder meer op de Horecava), moet meehelpen om dat doel te bereiken. 

Credits
Creative: Patrick Dorrestein en Ingo Mettes  
Regie: Tim Swager
Productie: Amstelworks BV

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in