Overslaan en naar de inhoud gaan

Christiaan Koenders (ING) Dialogue Marketeer of the Year

Christiaan Koenders (ING Nederland) is verkozen tot Dialogue Marketeer of the Year 2014. Paul Postma ontving de DM Oeuvreprijs
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De uitreiking vond vanmiddag plaats in Amsterdam, voorafgaand aan de DDMA nieuwjaarsborrel. 

related partner content for mobile comes here

De vakjury was vooral onder de indruk van de wijze waarop Christiaan een complexe organisatie als ING Nederland heeft ondersteund bij het verleggen van de koers naar een dialoog, waarin de klant als uitgangspunt dient. Juryvoorzitter Frans Reichardt: &;Christiaan is een resultaatgerichte vakman die zijn organisatie verder brengt met zijn visie op dialoogmarketing, dit in de praktijk brengt, resultaten boekt en mensen enthousiast maakt. Zijn visie is gebaseerd op het proactief adviseren van de klant, dialoog in plaats van product push en crosschannel-denken. De implementatie hiervan leidt tot een cultuurverandering en tot successen in termen van verkoop en service.” 

Overige genomineerden voor de prijs waren Michiel de Bakker (Robeco) en Ralph Nieuwland (Obvion). 

Talent
Yori Högemann (CloseAlert) werd uitgeroepen tot Dialogue Marketing Talent of the Year. &;Yori belichaamt een nieuwe generatie dialoogmarketeers voor wie datatechnologie en marketing één zijn geworden. Hij is een jonge en vastberaden ondernemer die in de korte tijd dat hij werkt al veel heeft gerealiseerd&;, aldus Frans Reichardt. 

Oeuvreprijs
Paul Postma ontving de DM Oeuvre Prijs voor zijn langdurige en succesvolle bijdrage aan het DM-vak. Al vanaf de jaren ’80 van de vorige eeuw stelt Postma marketingopvattingen aan de kaak. &;Stel vast wat de klant doet, niet wat hij zegt dat hij doet&;, vormt de basis van zijn werk. Deze basis heeft hij in de loop van zijn carrière consequent uitgewerkt en verfijnd. Henry Meijdam, voorzitter DDMA: &;Paul Postma is al ruim drie decennia toonaangevend in ons vakgebied. Met de Oeuvreprijs onderstreept DDMA Postma’s grote verdiensten voor marketing.&;   

Foto: Giuseppe Toppers

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in