Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) NS - Spoordeelwinkel

Om online meer aandacht te generen voor de Spoordeelwinkel is de NS een socialemediacampagne begonnen, met de reiziger in de hoofdrol.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met een trailer op hun Facebook-pagina riep NS mensen op die er graag samen met de trein op uit gaan om zich aan te melden om de spoordeelwinkeluitjes te testen. Uit de aanmeldingen selecteerde NS drie potentiële Spoordeelduo’s die 5 augustus in een film worden voorgesteld aan het publiek.

related partner content for mobile comes here

Facebook-fans van NS beslissen uiteindelijk zowel over het uiteindelijke Spoordeelduo, maar ook over hun bestemming. Het uitgekozen Spoordeeluitje wordt gekoppeld aan een kortingscode.

Het winnende Spoordeelduo wordt tot het eind van het jaar met een camera gevolgd terwijl ze maandelijks een nieuw Spoordeeluitje uit de Spoordeelwinkel testen. De bevindingen van het duo worden gepost op Facebook en YouTube.

Op 10 augustus wordt het winnende Spoordeelduo bekend gemaakt op de .

Johnny Wonder ontwierp de campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in