Overslaan en naar de inhoud gaan

Brabantse bureaus slaan handen ineen en vormen 'totaalbureau'

De Suggestie, Print People, Wespire Media en de overkoepelende organisatie The Supply Group, gaan samen verder als Maerschalk.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Dirk van Delft, mede-eigenaar Maerschalk: ‘We delen dezelfde ambities zoals de klant écht willen begrijpen, op alle vlakken helpen en verder denken dan de initiële vraag. De fusie zorgt voor een sterke basis om verder te professionaliseren, op te schalen en uit te breiden binnen onze aanwezige expertises.’ 

Het gefuseerde bureau bestaat uit zestien medewerkers met kennis op het gebied van strategische positionering, vormgeving, web- en app development, off- en online marketing en drukwerkproducties. Maerschalk werkt voor ANWB en Libéma, maar ook lokale merken als Simac Electronics, Wijnand van Delft, Eventz Nederland, Ottobock, Leebo, Van Delft Groep en Pronty. 

De naam Maerschalk staat niet alleen voor de strateeg in het strijdveld en de hoogste in rang, het  symboliseert ook de communicatieleider met een duidelijk strijdplan. Van Delft: ‘De naam Maerschalk is ontstaan vanuit het inzicht dat de klant op zoek is naar een totaalbureau dat oplossingen biedt vanuit een doordachte strategie.’ 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in