Overslaan en naar de inhoud gaan

Saskia Wagenmakers leidt iProspect

Ze volgt als managing director per 1 september Mark van Dijk op.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Saskia Wagenmakers werkt sinds december 2016 als commercieel directeur bij iProspect. In haar nieuwe rol gaat ze rapporteren aan Julius Minnaar, CEO van Dentsu Aegis Network. Ook treedt zij toe als lid van het managementteam van Dentsu Aegis Network Nederland. Daarin is zij verantwoordelijk voor het domein performance, data en technologie.

Mark van Dijk verlaat na zes jaar het bedrijf.
 
Wagenmakers: 'Ik ben heel blij met mijn benoeming tot Managing Director van iProspect en mijn toetreding tot het management team van Dentsu Aegis Network waarin ik iProspect en DAN DNA mag vertegenwoordigen. Het sterke klantenportfolio van iProspect biedt de opmaat naar nog meer succesvolle partnerships om met onze klanten te streven naar – 'driving business performance'.' 
 
Julius Minnaar, CEO van Dentsu Aegis Network: 'Wij zijn ervan overtuigd dat Saskia een uitstekende managing director zal zijn. Ze is een zeer sterke en ervaren kracht en heeft het afgelopen jaar bij iProspect al laten zien dat zij met haar drive en passie het verschil maakt. Zij gaat in haar nieuwe rol een belangrijke bijdrage leveren aan de verdere groei van iProspect, Dentsu Aegis Network Nederland en onze visie - ‘innovating the way brands are built’ - verder vormgeven.'

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in