KLM promoot nu Rijksmuseum-schilderijen
Op de flessen wijn, geschonken in businessclass, staan afbeeldingen van schilderijen uit het Rijksmuseum.


KLM schenkt in augustus en september vijf wijnen in de 'World Businessclass', met op de flesetiketten schilderijen uit het Rijksmuseum.
De schilderijen die op de etiketten staan zijn bijvoorbeeld Het Melkmeisje van Johannes Vermeer en De Staalmeesters van Rembrandt van Rijn.
Met de etiketten wil KLM passagiers aan boord in de World Business Class ‘enthousiast maken voor de Nederlandse cultuur en hen verleiden tot het bezoeken van het Rijksmuseum waar zij oog in oog komen te staan met de echte werken.’
KLM is partner in Transport van het Rijksmuseum.
De vliegmaatschappij deed eerder een soortgelijke promotie in samenwerking met het Mauritshuis.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijTeamleider Online
AVROTROSCommunications Director
World Press Photo
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid