Overslaan en naar de inhoud gaan

BNN-mediaprijs gericht op jongeren

BNN stelt een nieuwe mediaprijs in die televisiemakers moet stimuleren programma's voor jonge kijkers te maken. De onderscheiding, met de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onder jonge kijkers verstaat BNN de doelgroep tussen de 13 en 34 jaar. ‘Voor programma's bestemd voor kijkers onder de dertien bestaan al mediaprijzen’, aldus BNN-directeur Gerard Timmer. ‘Dat geldt ook voor de programma's gemaakt voor bredere doelgroepen als 'All you need is love' en 'Baantjer'. Maar voor het jongere publiek is er nog niets. Dat terwijl er in Hilversum juist steen en been wordt geklaagd dat er met name bij de publieke omroep te weinig aandacht voor die groep is.' BNN wil jaarlijks prijzen uitreiken voor de beste programma's in de categorieën buitenlandse series, binnenlandse series, infotainment, muziek en amusement (ANP).

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in