BNN-mediaprijs gericht op jongeren
BNN stelt een nieuwe mediaprijs in die televisiemakers moet stimuleren programma's voor jonge kijkers te maken. De onderscheiding, met de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Onder jonge kijkers verstaat BNN de doelgroep tussen de 13 en 34 jaar. ‘Voor programma's bestemd voor kijkers onder de dertien bestaan al mediaprijzen’, aldus BNN-directeur Gerard Timmer. ‘Dat geldt ook voor de programma's gemaakt voor bredere doelgroepen als 'All you need is love' en 'Baantjer'. Maar voor het jongere publiek is er nog niets. Dat terwijl er in Hilversum juist steen en been wordt geklaagd dat er met name bij de publieke omroep te weinig aandacht voor die groep is.' BNN wil jaarlijks prijzen uitreiken voor de beste programma's in de categorieën buitenlandse series, binnenlandse series, infotainment, muziek en amusement (ANP).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid